Några mandariner senare



Har legat framför tvn och jäst i några timmar nu o klämt i mig några mandariner. Kollade bland annat på Bonde Söker Fru som egentligen borde byta namn nu. Tycker att bönderna den här säsongen är riktigt charmiga, speciellt bögen Peter (får man säga så?) och hans killar.
Kollade även på fetma programet som gick på 3an och jag vet inte vad jag ska tycka om det. Det är bara så himla sjukt att man kan låta sig själv bli så stor och att man kan älska mat så mycket. Fattar inte heller hur man klarar av att äta så mycket friterad mat, jag skulle ha ont i magen hela tiden och må illa. Tacka vet jag mandariner.

Nu ska jag surfa runt lite, lägga bus i ansiktet och sen ska jag dejta sängen. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0