Bloggar igen

Mina bloggpauser blir bara fler och längre. Vet inte riktigt varför. Men nu tänkte jag försöka knåpa ihop ett inlägg så att inte bloggen dör helt.
Den här veckan började jag skolan, 1an igen men frisör den här gången. Det verkar helt okej faktiskt. Klassen är ganska trevlig men tyvärr lite för tyst än så länge. Men iofs var jag bara där dom första dagarna eftersom jag blev sjuk sen. Jag fattar inte hur jag lyckas bli sjuk så ofta som jag gör.
Men på måndag ska jag vara tillbaka och då ska jag börja kämpa hårt. För den här gången ska jag klara att gå ut 1an och 2an och 3an. Annars vet jag inte vad jag ska göra av mitt liv sen. Eller iofs, allt löser sig ju. Typ.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Allt löser sig, på ett eller annat sätt!

2008-08-29 @ 19:29:51
URL: http://aleeexa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0