Att jobba, eller inte

Ända sen jag kom hem från turkiet har jag känt mig lite småkrasslig. Därför har jag försökt vila så mycket som möjligt eftersom jag vill vara frisk när skolan börjar (om mindre än en vecka!). Men den här veckan är min sista jobb-vecka och jag gillar faktiskt mitt jobb och pengar behöver jag verkligen eftersom det känns som att dom bara rinner iväg.
Klarade iallafall att gå till jobbet igår och det gick hyffsat bra att jobba även om jag mådde illa och inte kunde hålla mitt vanliga tempo. Annars är jag nog en av dom som jobbar allra effektivast.
Idag känner jag mig inte bättre direkt så jag funderar på att vara hemma och städa lite och sedan lägga lite ansiktsmasker och måla naglarna och sånt. Men pengarna behövs så vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0