Uppdatering



Måste passa på att be om ursäkt för väldigt dålig uppdatering här på bloggen men jag har haft mycket att göra.
I helgen åkte jag till Göteborg och kollade på min kusin som spelade blockflöjt på stora scenen på Liseberg. Han var jättesöt och duktig. Efter det åkte vi Sagoslottet och Kaninresan. Sen gick vi runt lite och mina kusiner ville bland annat ta kort på kaninerna.
Efter att vi hade varit på Liseberg drog jag och en kompis till stan. Var inne på Mulberry och kollade lite på väskorna och bestämde mig för att beställa en Ledbury, så nu väntar jag bara på att den ska komma hem till mig. Jag köpte även en morsdags present och sen låg vi ute i solen och hade det skönt tills jag skulle åka till en annan kompis som bor i Uddevalla.
Idag och igår har jag inte gjort mycket eftersom jag inte har mått bra. Tror att det beror på allergi. Har iaf knaprat Kestine och hoppas att de hjälper så att jag kan ta mig iväg till jobbet imorrn.

Ha en bra dag ute i solen! :)

Kommentarer
Postat av: barbie

sööt

2008-06-11 @ 12:23:54
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0