Onsdag

Idag mådde jag inte så bra. Hade svårt att somna igår och har sovit dåligt. Plus att jag har en hemsk träningsvärk också, glömde nämligen att stretcha i måndags :P Därför gick jag inte till jobbet utan stannade hemma istället.
Först låg jag och vilade framför Barnkanalen och efter det Rachel Ray. Där visade dom bla hur man fixar till en näsa på 15 minuter med hjälp av sprutor istället för plastikkirurgi. Resultatet blev faktiskt förvånandsvärt bra men tyvärr så håller det bara i ungefär 1 år så det är nog inget för mig.
När jag hade kollat klart på tv tog jag med mig min kanin ut och solade. Det är riiiktigt varmt ute på min baksida idag. Känns nästan som om jag är utomlands.
Nu ska jag blanda lite mango-iste och vila lite här inne och sen ska jag nog ut och sola lite mer.

Ha en trevlig dag! :)

Ps. Jag håller på att fixa med designen på bloggen, därför kan den se lite ful ut innan jag är färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0