Dåligt


Mina söta kusiner som "åker" i våran bil.

Nu har det varit dåligt med uppdatering igen. Men det beror på att nu när det börjar bli fint ute händer det så mycket saker och när jag ska skriva inlägg vill jag känna att jag verkligen har tid att skriva ordentligt och inte bara slänga ihop ett inlägg på 2 minuter.
I fredags var jag och några till hemma hos en kompis och hade det trevligt. Sen kollade vi på nån läskig film som jag inte minns namnet på men den handlade iallafall om vampyrer och sånt.
I lördags var jag på 40 - & 50-års kalas. Det var min moster och mammas kusin som fyller år. Åkte dit för att jag ville träffa mina söta kusiner. Träffar dom inte så jätteofta eftersom dom bor i Göteborg så jag passar alltid på när jag får chansen eftersom jag tycker det är så kul att busa med dom.
Igår kändes det som jag pratade i telefon nästan hela dagen. Det är inte ovanligt att folk ringer mig när dom har problem och jag ställer alltid upp.
Idag känner jag mig lite illamående och seg så jag skippar jobbet. Ska nog lägga mig och mysa framför tvn och kanske gå ut i trädgården med kaninen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0