Torsdag

Idag vaknade jag ganska tidigt men jag var seg så jag blev klar runt kl halv 3. Då åkte mamma, pappa och jag hem till min farbror som bor i Kungsör. Har inte varit där sen min farmors begravning så det kändes lite konstigt när vi kom dit och gick förbi hennes trappuppgång.
  När vi kom in till min farbror kollade vi hur han hade fixat till sin lägenhet. Han hade verkligen fått det jättefint och så hade han gjort några möbler själv som såg ut som dyra designermöbler. Synd bara att jag inte tog kort på dom.
  Efter det fikade vi lite. Sen var vi tvugna att kolla på hans grymma dator och på den kollade vi bla på några klipp från "I en annan del av Köping".
  Det var kul som vanligt att umgås med min farbror, han är lite som min extra pappa eftersom han inte har några egna barn. Synd bara att jag känner mig sjuk och inte var så jättepigg idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0