Tisdag

Har jobbat idag med. Vaknade ganska sent imorrse så jag fixade mig lite snabbt och åt innan jag gick till bussen. När jag kom fram satt jag och Sia och "pluggade" lite, håller på att lära mig vad alla jobbar med så jag vet vart jag ska koppla samtal sen. Men idag behövde jag inte svara i telefonen, fanns så mycket andra saker att göra. Fick bla leta upp personer som har beställt broschyrer på Eniro för att kolla så att deras uppgifter stämmer. Det är inte alltid som Sia har uppfattat deras namn och adress rätt när dom ringer och beställer.
  Sen fick jag märka jättemååånga kuvert med adresslappar och så fick jag göra iordning kuvert med broschyrer i. Fick även fixa med lite lappar till lagerkillarna.
  Ungefär såhär har min dag sett ut, plus en fikarast. På fikarasten satt jag och läste nån tidning och drack världens godaste choklad.

Det känns faktiskt jätteskönt att jobba och vara igång. Jobbar ju bara eftermiddag så det är inte så ansträngande. Det är mest bara trevligt eftersom det är så skön stämning på jobbet. Ångrar verkligen inte att jag började jobba nu och jag kommer säkert vara ännu gladare när lönen kommer ;D

Kommentarer
Postat av: Mountain

du skriver bra, fortsätt så!

2008-03-18 @ 19:25:59
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: Linda

Mountain: Tack så mycket! Din kommentar gjorde mig jätteglad :)
har kollat in din blogg lite också och det som jag har läst har varit väldigt bra :)

2008-03-18 @ 19:31:08
URL: http://piece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0