Lördag

Gomorron! Har varit vaken en liten stund nu och jag börjar känna mig riktigt sugen på påskgodis. Ska gå ner och kolla om det finns något kvar snart. Men det borde ju finnas godis hemma för det är vell idag som påskkärringarna kommer? Fast jag hoppas inte de, jag vill ha allt godis för mig själv. Mamma tycker att jag är dum när jag säger sånt eftersom jag också gick runt och "tiggde" godis när jag var liten. Men det är vell inte mitt fel att folk tog emot mina fula brev och gav mig godis. Haha känns som jag låter lite elak nu men min "humor" är såhär.
  Senare ikväll ska jag nog träffa folk om jag lyckas fixa iordning mina händer innan de. Nu är dom MÖRKA för jag glömde tvätta dom igår efter att jag hade smörjt in mig med brun utan sol. Duktigt Linda, duktigt.

Ha en trevlig dag och ge inte bort för mycket godis hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0