Hej

Idag gick det bra på jobbet även om jag var förkyld och lite seg. Började med att kopiera upp massa pärmar till pappa som han ska ha imorrn när han har kurs.
  Sen när Helena gick vid tre fick jag ta över telefonen helt själv fram tills jag slutade. Det gick jättebra förutom dom första samtalen som var lite krångliga men det var bara att be dom dröja ett ögonblick och så sprang jag och frågade om hjälp.
  Efter jobbet fick jag skjuts upp till stan av pappa. Där träffade jag en kompis som jag gick och fikade med. Det blev Bara Vara den här gången också eftersom dom har så underbart god kladdkaka. Fan nu blev jag sugen på mer bara för jag skrev om den :P
  Nu ska jag snart gå ner och kolla på två stycken Gossip Girl avsnitt som jag har spelat in som jag inte har hunnit kolla på än.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0