Hej

Nu sitter jag här framför datorn och myser i mina velour pants från Juicy Couture. Kände mig inte så pigg när jag kom hem från stan idag så jag bytte om och la mig i sängen och vilade. Vet inte om jag börjar bli sjuk eller något, ögonen har iallafall runnit hela dagen.
  Det gick bra på jobbet idag, frankerade bland annat massa brev och så fick jag börja svara i telefonen. Första samtalet gick riktigt bra men sen ringde det en sur gubbe och då blev jag lite stressad men jag klarade av det också. Tyvärr han jag inte svara något mer i telefonen innan jag gick hem, började med det sent och det var hyffsat lugnt idag.

Kanske skriver mer senare ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0