Fredag

Idag släpade jag mig iväg till jobbet även fast jag inte var helt pigg. Men det kändes bra när jag väl kom dit och fick träffa alla trevliga arbetskamrater (vad mogen jag låter när jag skriver så haha ;)
  Idag hade jag hand om växeln hela eftermiddagen eftersom Helena inte var där och Sia var upptagen med hotellbokning. Det gick jättebra förutom ett samtal som var lite krångligt. Att han som ringde var en sur-gubbe gjorde det inte lättare precis.
  Efter jobbet åkte jag med pappa hem och på vägen stannade vi och hämtade ut ett paket som han hade beställt och mitt paket från Spastugan.
  Om en liten stund ska vi åka ut igen och handla lite.

Hoppas att ni får en trevlig Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0