En dag med en svullen läpp

Jag gick till vårdcentralen och fick sitta och vänta en stund innan jag fick komma in. Sköterskan som kollade på läppen sa att jag skulle fortsätta smörja in den o se om de blev bättre, annars skulle jag återkomma.
  Efter att jag hade varit hos vårdcentralen fick jag skjuts hem av mamma. Låg hemma och vilade en stund innan jag mötte upp en kompis. Egentligen skulle jag vara hemma och vila eftersom jag är förkyld men det har hänt en ganska allvarlig grej så jag var tvungen att träffa henne.
  Vi träffades utanför piercaren eftersom jag behövde ny munskölj. Listerine som jag har använt sen min förra flaska från piercaren tog slut tycker jag är alldeles för stark.
  Efter att vi hade varit hos piercaren gick vi runt en stund och sen gick vi hem till henne och nyss blev jag hämtad av pappa.

Den första bilden är från eftermiddagen och den andra från kvällen, svullnaden har gått ner iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0