Tisdag

Dagen började med att jag gick upp tidigt (enligt mig), typ kvart över sju. Sen duschade jag och åt fruskost och läste tidningen och fixade iordning mig lite. Sen fick jag besök av en kompis (eller vad man ska kalla honom, vi känner inte varandra så jättebra). Han var här en stund och sen hämtade jag posten och åt lunch osv.
  Sen bakade jag en kladdkaka och det fattar jag faktiskt inte varför jag gjorde. Jag som ska äta nyttigt bakar en kladdkaka en tisdag. Godis en gång i veckan ska räcka för mig!
  Annars har jag inte gjort så mycket idag, kanske ska träffa nån lite senare annars ska jag nog bara va hemma och vila och gå en promenad och hämta mitt paket.
  Sen ikväll kommer jag sitta bänkad framför tvn klockan 21.00 för att se på I huvudet på Gynning. Tycker att Carolina Gynning är sån skön tjej så det här programet vill jag absolut inte missa.

 Hoppas att ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0