Seg dag

image8

Är lite seg idag. Gick ju runt ganska mycket igår och sen när jag väl kom hem satt jag framför datorn tills typ 5. Men ibland är det skönt o bara vara hemma och vila och spendera typ hela dagen framför tvn. Har bla kollat på Andra Avenyn (reprisen och dagens avsnitt). Mina föräldrar har verkligen fått mig att gilla det. Eller så kanske det är jag som gillar att kolla på Karim (Mohamed Said) haha ;)
  Kollade även på massa annat skit som var på eftermiddan. Sen har jag haft några intressanta samtal i telefonen om gårdagen.
  Idag ska jag försöka lägga mig i tid för imorrn ska jag upp hyffsat tidigt och åka o handla med mamma. Vi ska köpa julklappar till mina kusiner som vi ska träffa i helgen och jag behöver köpa ny brun utan sol och kläder (som vanligt ;).


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag missar aldrig ett avsnitt av andra avenyn ;) Fast jag kollar nästan alltid på nätet, för när jag är hos pojkvännen har jag ingen tillgång till tv.

2008-01-21 @ 12:30:38
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0