Dagens shopping

image63 
Efter att jag hade fått massage idag gick jag och köpte tyg till min kjol som jag ska göra. Om den blir bra så kan jag visa upp den här i bloggen sen.
  Sen efter att jag hade köpt det "råkade" jag gå förbi Kicks och Make Up Store och där kan man ju inte gå in utan att köpa nått. Från Kicks blev det en puderpuff och Hydracolors läppbalsam i färgen Rose. Sen när jag gick in till Make Up Store bestämde jag mig för att köpa ett solpuder. Det jag köpte heter Bronzing Powder och jag valde färgen Sun Touched. Har faktiskt aldrig ägt ett solpuder så jag vill testa. Fick även prover på Matt Foundation. Jag passade samtidigt på att gå med i deras klubb eftersom jag handlar ganska mycket där. Det kostade 100 kr att bli medlem i ett år men man fick en gåva på köpet så det tjänade man ju in direkt, jag fick Cybershadow i färgen Gecco.
  Nu ska jag ner och äta, ha en bra kväll! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0