Dagens I-landsproblem

image42Galgarna har tagit slut i min garderob! Trodde aldrig det skulle hända för när jag köpte dom använde jag ungefär två tredjedelar av alla, eller kanske mindre tillochmed. Jag brukar rensa min garderob ofta också så antingen betyder det här att jag har mycket kläder som jag använder eller att jag har rensat dåligt.
  Det här skulle inte vara ett så stort problem om det inte var för att "mina" galgar är slut hos Ikea i svart och det vore ju väldigt synd att blanda in några vita när jag har ungefär 30 svarta. Det skulle ju iofs inte vara så dyrt att byta ut alla galgar mot vita eftersom dom endast kostar 9kr för 5 stycken!
 
Men jag gillar svart så jag hoppas verkligen att dom får in nya snart.

Ps. Anna på Ikea.se som man kan fråga om saker är lika trög som doktorn i Lexia spelet som jag spelade på fritids när jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0