Brun

Idag kom mamma hem på lunchen med brun utan sol till
image10mig. Ibland är hon verkligen bäst. Innan hon åkte
hjälpte hon mig även att smörja in ryggen.
  Kände att jag verkligen inte vill se ut som ett spöke idag (blek med mörka ringar under ögonen) när jag ska träffa folk. Så fort jag får lite färg på mig känner jag mig mycket piggare och fräschare.
  Jag använder Clarins Self Tanning Instant Gel som ger en jämn och fin färg. Det kan vara lite svårt o smörja in den eftersom den är genomskinlig men om man är noga och tar det lugnt brukar det inte vara några problem. Jag ser även till att peela mig (just för tillfället använder jag Coconut Body Scrub från The Body Shop) och smörja in armbågar och knän (med Försvarets Hudsalva) innan jag använder brun utan sol, allt för att få en så jämn färg som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0