Att må dåligt

Ni kanske har märkt att mina senaste inlägg har varit lite tråkiga? Så känner jag iallafall och det beror på att jag har stressat förra veckan och så fort jag började slappna av nu fick jag tid för att må dåligt. Så både igår och idag har jag varit väldigt ledsen. Tänker mycket på Sofia, saknar henne så fruktansvärt mycket. Alla problem känns mycket värre nu när jag inte har henne här och jag känner mig inte alls lika bra i någon annans sällskap.
  För en stund sen stog jag bara o skakade och grät i köket och tillsut ramlade jag ihop på golvet, jag orkar inte med det här.
  Men jag hoppas att jag blir lite bättre snart igen. Vet iallafall att jag kommer klara mig igenom det här. Har klarat så mycket svåra saker förut och det har gjort mig ganska stark. Hade aldrig klarat och förlora Sofia för några år sedan. Men nu går det, även fast det här är min svåraste prövning någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0