Torsdag

Idag var jag segare än vanligt faktiskt. Gick upp ungefär en halvtimma innan jag skulle till tandläkaren och även fast jag hade bråttom passade jag ändå på att sätta mig här vilket resulterade i att mamma fick sitta och vänta i bilen en stund innan jag kom ut och att jag kom någon minut för sent. Men hos tandläkarna jag går till är dom nästan alltid 10 minuter för sena så det var ingen fara.
  När jag kom dit och dom sa att dom skulle ta kort på tänderna blev jag rädd som vanligt haha. Tycker att det är så himla obehagligt att ha något i munnen. Fick nästan tårar också. Haha vilken fjant jag är. Passade även på att fråga om tandblekning men dom tyckte att jag redan hade ljusa tänder, tss.
  När jag kom hem hittade jag ett efterlängtat paket, mina piercingsmycken från Barbarella hade kommit. Har satt i båda två redan och jag är jättestolt att jag lyckades med conchen för den satt verkligen fast hårt.
  Har inga planer för idag heller. Får se om någon har lust att träffa mig annars kommer jag vell sitta här eller kanske ta en långpromenad själv. Tycker att det är skönt att gå snabbt med musik i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0