Piercat tungan

Idag bestämde jag mig för att pierca tungan och då gjorde jag det också.
  Först övertalade jag mina föräldrar och sen kom mamma hem och hämta mig och skjutsade mig till piercaren. Jag var jätterädd innan man det var inte såå hemskt. Fick ligga ner på britsen och så hållde jag mamma i handen. Han målade först på tungan och sen blundade jag och kände när han stack igenom nålen och sen satte in smycket. Tungan är den piercing som har gjort ondast av alla jag har men det är ingen smärta som jag inte kan tåla.
  Just nu är tungan svullen och jag äter Piggelin nästan hela tiden för att dämpa svullnaden. Det är lite jobbigt och jag kan inte äta så mycket mat nu men det känns ändå som att det är värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0