Tisdag

Idag var första gången jag cyklade till jobbet. Gillar verkligen inte att cykla och har dålig "cykel-kondtion" :P men det gick ganska bra iallafall.
  Sen efter jobbet cyklade jag hem tillsammans med pappa. Det tog ett tag och komma hem eftersom vi fick vänta på 7 tåg! vid en järnvägskorsning.
När vi kom hem fixade han lite mat och sen åkte vi och kollade på speedway. Det var KM och det var kul i början men sen kändes det lite som att hela tävlingen spårade ur.
  När vi kom hem kollade vi på reprisen av Andra Avenyn och jag satt och försökte värma min stelfrusna fötter. Mamma kom med ett par nya skor till mig också. Samma Fred Perry som jag ville ha fast vita eftersom det inte gick att få tag på svarta på Stadium och hon hade nån bonuscheck där.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr!

Ha en jätte bra helg :)
/ Jessica

2008-04-27 @ 00:39:04
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0