Onsdag

image191
Idag var jag jätteseg och hade huvudvärk när jag vaknade. Vet att det beror på att jag stressade igår, tål absolut inte stress. Men en kopp cappuccino (med socker i!) gjorde det bättre. Har blivit beroende av det och varm choklad sen jag började jobba.
Nu har jag ringt lite samtal. Bla till jobbet och sagt att jag kommer en timma senare, det behövs verkligen idag. Ringde även syon för att boka tid men han var inte inne så jag får ringa igen senare i eftermiddag.
Nu ska jag gå och sminka mig, skriver mer senare idag! :)

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Så söt du är!



Kolla gärna in vårt specialreportage om 50-tals mode!



Mvh Little Peaché

2008-05-05 @ 13:33:28
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0