Måndag

Idag var jag igång igen. Gick upp tidigt för att jag skulle till syon och fixa lite med mina gymnasieval. Sen mötte jag mamma på stan och vi gick till Jensens Böfhus och åt. Jag älskar verkligen deras kyckling!
Efter maten gick vi runt och kollade lite på stan. Hittade snyggaste Fred Perry skorna på Stadium som tyvärr var slut i min storlek. Men jag ska leta på dom någon annanstans istället. För det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
När mamma och jag var klara på stan så skjutsade hon mig till jobbet. Kändes riktigt bra idag. Inte ett enda samtal som jag inte förstod (förutom det där nån blandade tyska och nått annat knepigt språk :P). Är dålig på tyska och om den inte är tydlig förstår jag nästan ingenting.
  Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket förutom att prata i telefon (som jag veeerkligen är bra på nu hah) och smörjt in mig med brun utan sol. Kände mig inte så snygg idag när jag va blek så det var nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0