Måndag

408027-189
Ljuset som brinner för Engla.

Idagkom jag upp seent och jag var jätteseg så jag hann inte fixa iordning mig speciellt mycket innan jobbet. När jag kom dit var det inte så mycket att göra så jag tog det lugnt.
  När jag kom hem vilade jag lite och åt innan jag började med kvällens stora projekt, att klippa pappa. Det tog nog en timma för mig eftersom jag är så noga och hans hår är så konstigt :P
  Nu har jag precis tänt ett ljus för Engla från Stjärnsund som blev bortrövad och mördad. Har läst på många ställen att man skulle tända ljus i fönstret klockan 21.00. Tycker att det är en fin symbol. Jag hade alltid ett ljus tänt när jag var på rummet direkt efter att min kompis gick bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0