Mitt 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer inte ihåg om jag hade några :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inga som jag vet iaf

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min bästa kompis dog nu i slutet av året

5. Vilka länder besökte du?
Danmark & Tyskland

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja, det finns många saker men framförallt mer tur

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
29 maj, såg mina älsklingar Good Charlotte live :)
Och självklart 26 december, då jag förlorade min bästa vän :'(

8. Vad var din största framgång 2007?
Jag vet faktiskt inte

9. Största misstaget?
Att hoppa av skolan tror jag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja ;/

11. Bästa köpet?
Hmm jag vet inte, kanske mina Fred Perry sneakers

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, smink & hudvård

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, flera saker och personer :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Alla låtar från Good Charlottes album Good Morning Revival

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kämpat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mormor & morfar

19. Blev du kär i år?
Ja

20. Hur många one night stands?
0

21. Favoritprogram på TV?
Ugly Betty tror jag, kollar inte så mycket på tv

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

23. Bästa boken du läste i år?
Vet inte

24. Största musikaliska upptäckten?
Neverstore kanske

25. Något du önskade dig och fick?
Ja

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, en resa till ett varmt land

27. Årets bästa film?
Vet inte

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Kommer inte ihåg, va nog i skolan och sen på kvällen med familjen och Sofia

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
I början av året följde jag modet ganska mycket och nu i slutet har jag haft en väldigt bekväm stil

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familjen

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Benjamin Madden, som vanligt ;P

33. Vem saknade du?
Saknade flera stycken

34. De bästa nya människorna du träffade?
Det finns många :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0