Gott Nytt År

408027-7














Nyårsafton idag ju, den sämsta någonsin. Eftersom ikväll ska jag börja ett nytt år utan min bästa vän. Men jag försöker tänka posetivt, tänka att nästa år ska bli bättre. För 2008 kan knappast bli värre än 2007.
  Idag ska jag ha en lugn nyårsafton. Ska äta god mat med min familj och sen hade jag tänkt gå en promenad, vi får se med vem/vilka det blir. Känner verkligen inte för att festa/dricka efter det som har hänt, vill inte fira nånting. Vill bara ha en lugn övergång till ett bättre år.
  Får se om jag fixar iordning mig ordentligt idag. Jag kanske använder mitt nya smink som jag köpte inför den här dagen, lockar håret och tar på mig klänning och tights. Annars klär jag bara på mig bekvämt och lägger det nödvändigaste sminket, allt beror på hur mycket jag orkar.

Jag känner att jag vill ha några nyårs löften, skriver upp dom här för att inte glömma bort dom:
 - Ta hand om mig själv o se till att jag mår så bra som möjligt
 - Ta hand om dom jag älskar och dom som tar hand om mig
 - Träna och äta så att jag mår bra och blir nöjd med min kropp
 - Att inte ge upp, om jag vill klara något så ska jag göra det

Kommer inte på några mer nu, men jag kanske lägger dit fler senare.

Jag vill också önska er som läser ett Gott Nytt År!
Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Fashion By TK

Mer bekvämt än vad jag trodde.

2007-12-31 @ 17:05:31
URL: http://fashionbytk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0